
Egy prémium masszázsfotel hatalmas lehetőséget rejt magában, ha az ember szeret relaxálni, enyhítené a fájdalmat, vagy a stressz csökkentésére vágyik. Más kérdés, hogy a garancia és a szervizszolgáltatások kapcsán mire kell ügyelni, hiszen nem egy kétforintos termékről van szó.
A vásárlás előtt nem árt alaposan tájékozódni a garanciális feltételekről, így biztosak lehetünk benne, hogy hosszú távon élvezhetjük a berendezés minden előnyét.
Senki előtt nem titok, hogy mint minden elektronikai berendezés, a masszázsfotelek esetében is szóba jöhet a meghibásodás. Még, ha nem is túl gyakori, biztos, ami biztos alapon jó olyan mellett dönteni, amelyiknél gondoskodnak a javításról.
Mikor és miért kell szervizbe vinni?
A masszázsfotelek meghibásodási aránya a legtöbb esetben igen alacsony, ha nem így lenne, akkor nem adnának el belőle ilyen sok darabot. Amellett, hogy magasak az üzemanyagárak, a céges költségek, a bérek, a díjmentes garancia biztosítása a vállalatok számára nem kis költséget jelent. Hatalmas kockázatot hordoz magában még egy nagyobb cég számára is, így nagyon fontos, hogy mindig meg legyünk győződve a termék minőségéről.
A legtöbb esetben a masszázsfotelek évekig működnek mindenféle karbantartás és szerviz nélkül. Maximum a kenőanyag hozzáadására lesz szükség akkor, ha a fotel esetleg eltérő hangot ad ki, mint a megszokott. Akiknek már volt ilyen berendezése, azok arról számoltak be, hogy 10-14 év után is tökéletesen működik a masszázs funkció, csak azért szoktak újat venni, hogy egy korszerűbb élményben legyen részük.
Mit kell tudni a garancia időtartamáról?
Ez minden cég esetében más, általában 2-3 évvel érdemes számolni, ami a díjmentes garanciát illeti. Lehetőség van azonban további 1-2 évvel meghosszabbítani, amit a vásárláskor tehetünk meg. Fontos, hogy a díjmentes garanciaidőn túl ugyanúgy rendelkezésre kell állnia a forgalmazónak, hiszen a magyar jogszabályoknak megfelelően minimum 8 év garanciaviselési kötelezettségük van.
Ez azt jelenti, hogy a díjmentes garancián felül további 3-5 évig még térítésköteles garanciát biztosítanak az ügyfelek számára.
Mit kell tudni az árakról?
Lényeges szempont, hogy a díjmentes garancia esetében a javításnak nem lehet költsége. A térítésköteles garanciaidőben azonban más kiszállási díjról és helyszíni javítási díjról is szó lehet. Ritkán fordul elő, hogy a probléma több tízezer forintot jelent, tényleg csak apróbb hibák szoktak keletkezni, azok sem túl gyakran.
Ettől függetlenül mindenkinek alaposan át kell gondolni, hogy hol és kitől szerzi be otthonra a prémium masszázsfotelt, hiszen ez gondoskodik a későbbiekben az egészségünkről. Testileg és lelkileg egyaránt.
Szakértelem szervizelés közben is
Bár nem minden cég rendelkezik saját szervizes csapattal, a nagyobb forgalmazóknak azonban szinte minden esetben akad. A kollégák tapasztaltak, sok éve dolgoznak a vállalatnál, ráadásul csak a legszükségesebb esetben szállítják el a masszázsfotelt a szervizbe, ahol aztán a komolyabb problémákat tudják orvosolni.